Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

Komunikacja interpersonalna, jak sama nazwa wskazuje, dotyczy sposobu porozumiewania się pomiędzy osobami. Jakość prowadzenia przez nas konwersacji z drugim rozmówcą ma kluczowy wpływ na nasze sukcesy, zarówno w życiu zawodowym, jaki i prywatnym. Poza tym przekłada się na większy komfort i zadowolenie w relacjach z innymi wynikające z przyswojenia sobie kilku prostych zasad efektywnej komunikacji.

Techniki aktywnego słuchania, komunikat „Ja”, zasady dobrej komunikacji, bariery komunikacyjne czy też zadawanie właściwych pytań i skutecznych odpowiedzi to tylko niektóre zagadnienia poruszane na szkoleniu. Skąd mielibyśmy o tym wszystkim wiedzieć skoro nikt nam takiej wiedzy wcześniej nie przekazywał. Czas zainwestowany w szkolenie jest naprawdę ułamkiem tego jak kolosalna może być zmiana w jakości naszego porozumiewania się w każdych warunkach, w życiu osobistym czy też w pracy.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta
  • Pracowników działów HR
  • Kadry kierowniczej średniego i wysokiego szczebla
  • Specjalistów biorących udział w negocjacjach
  • Właścicieli firm
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką komunikacji interpersonalnej

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu technik skutecznej komunikacji
  • Dowiesz się jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi
  • Odkryjesz zależności jakie występują pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną
  • Wzmocnisz umiejętność konstruktywnego porozumiewania się w miejscu pracy
  • Odkryjesz jaką rolę pełni efektywna komunikacja dla osiągania sukcesów w pracy
  • Dowiesz się jakie mogą być style komunikacji i jak sobie z nimi radzić
  • Wzmocnisz swoje indywidualne kompetencje w zakresie przekazywania i odbierania informacji
  • Przejdziesz trening interpersonalny rozwijający umiejętność komunikacji interpersonalnej

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do komunikacja interpersonalnej

  • Na czym polega proces komunikacji interpersonalnej?
  • Jakie ma znaczenie w życiu prywatnym oraz biznesie?
  • Dlaczego warto rozwijać umiejętność komunikacji interpersonalnej?

2. Komunikacja jako proces

  • Proces komunikowania
  • Model komunikacyjny
  • Komunikacja jednostronna i dwustronna

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Elementy przekazu werbalnego
  • Elementy przekazu niewerbalnego
  • Interpretacja znaczenia poszczególnych elementów

4. Bariery komunikacyjne

  • Najczęściej występujące blokady komunikacji
  • Zakłócenia w komunikacji wynikające z naszej postawy wobec rozmówcy
  • Utrudnienia wynikające ze stylów komunikacyjnych

5. Rozmowa

  • Aktywne słuchanie - metody
  • Zadawanie właściwych pytań i udzielanie skutecznych odpowiedzi
  • Zasady budowania informacji zwrotnych

6. Style komunikacyjne a typy osobowości

  • Typ osobowości dominujący
  • Typ osobowości analityczny
  • Typ osobowości entuzjastyczny
  • Typ osobowości przyjaciel

7. Jak skutecznie się porozumiewać

  • Zasady dobrej komunikacji
  • Wskazówki praktyczne

8. Trening umiejętności interpersonalnych

  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikacji interpersonalnej

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Komunikacja interpersonalna

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Corel DRAW

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Prawo

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.