Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

Asertywność potocznie kojarzona jest z umiejętnością mówienia NIE. Niemniej jednak, byłoby wielkim uproszczeniem, gdyby tylko do tego sprowadzić tą postawę życiową. Prawo do wyrażania siebie, swoich potrzeb i oczekiwań, a także pozwalanie innym na pełnię wyrażania swojego życia to podstawowe elementy asertywności.

Asertywność jest swoistym wyzwaniem. Uczymy się jej praktycznie codziennie - w każdej sytuacji, która spotyka nas w życiu. Rozwój własnych obszarów świadomego wyrażania siebie z pewnością poprawi relacje ze sobą i w efekcie z innymi, a także pomoże w osiąganiu własnych celów życiowych i zawodowych.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działu reklamacji
  • Pracowników działu obsługi klienta
  • Osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką komunikacji asertywnej

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Określisz swój styl postawy w kontaktach z innymi osobami
  • Poznasz prawa asertywności, które pomogą Ci się bronić w różnych sytuacjach
  • Zapoznasz się z zachowaniami asertywnymi oraz nie asertywnymi aby zobaczyć różnicę
  • Odkryjesz w jaki sposób komunikacja werbalna i niewerbalna może wzmocnić Twoją asertywność
  • Dowiesz się na czym polega model asertywności
  • Przećwiczysz stosowanie zasad asertywności w określonych sytuacjach
  • Określisz na ile stosowanie zasad asertywności w Twoim życiu wpłynie korzystnie na relacje z innymi osobami
  • Dowiesz się kiedy najlepiej stosować umiejętności asertywne
  • Poznasz techniki asertywne

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do asertywności

  • Co to jest asertywność?
  • Czy jestem asertywny?

2. Rodzaje postaw w relacjach z innymi

  • Styl bierny
  • Styl agresywny
  • Styl manipulujący
  • Styl asertywny

3. Prawa asertywne

  • Jako człowiek masz prawo…
  • 5 praw Fensterheima

4. Zachowania asertywne i nie asertywne

  • Asertywny styl komunikacji
  • Asertywne słuchanie
  • Zachowania uległe
  • Zachowania agresywne

5. Postawy a komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Komunikacja
  • Mowa ciała
  • Uczucia

6. Model asertywności

  • Prawa własne i prawa innych
  • Agresja i uległość
  • Asertywność i nie asertywność

7. Zasady asertywności

  • Prośba i odmowa
  • Krytyka
  • Przekonania
  • Aspekt fizyczny – mowa ciała

8. Bilans asertywności

  • Możliwe koszty
  • Pozytywne zmiany

9. Kiedy stosować umiejętności asertywne

  • Sytuacje
  • Miejsca
  • Czas
  • Relacje z innymi

10. Techniki zachowań asertywnych

  • Zacięta płyta
  • Odkładanie na później
  • Chwila na oddech
  • Jujitsu
  • Inne

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Asertywność

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Adobe

   •  Corel DRAW

   •  3D Studio Max

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Finanse | Controlling

   •  Prawo

   •  Transport | Produkcja

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Budowanie zespołu i negocjacje

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Kreatywność i innowacyjność

   •  Negocjacje w biznesie

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia biurowe

Obejmują swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy biurowej, a także organizacji samego biura:

   •  Ekologiczne prowadzenie biura

   •  Office Manager

   •  Pracownik administracyjno-biurowy

   •  Profesjonalna Sekretarka/Asystentka

   •  Prowadzenie efektywnych zebrań

   •  Savoir-vivre i dress code w organizacji

   •  Sekretariat XXI wieku

Szkolenia językowe

Obejmują zagadnienia poświęcone nauce języków:

   •  Język angielski

   •  Język niemiecki

   •  Język francuski

   •  Język hiszpański

   •  Język włoski

   •  Język rosyjski

   •  Język polski dla obcokrajowców

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.