Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

W obecnych czasach dużą wagę przywiązujemy do edukacji, rozwijania swoich zainteresowań, a także do wyglądu. Wszystkie te zabiegi podejmujemy w jakimś konkretnym celu, uzyskania lepszego samopoczucia, aby piąć się po szczeblach kariery zawodowej, a nawet zyskania społecznej akceptacji otaczających nas osób.

Pozytywna autoprezentacja może zapewnić nam realizację tych planów i zamierzeń. Wymaga jedynie poświęcenia jej chwili uwagi i pracy, a następnie konsekwentnego stosowania nowych umiejętności i wiedzy w codziennym życiu. Z kolei umiejętność występowania na forum i przemawiania w różnych okolicznościach pozwoli przekonać nam inne osoby do siebie, swoich pomysłów, czy też podjęcia wspólnych działań.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Osób prowadzących szkolenia
  • Managerów średniego i wysokiego szczebla
  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • Osób pracujących w działach Public Relations
  • Osób pełniących stanowiska w świecie polityki
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką autoprezentacji oraz wystąpień publicznych

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Dowiesz się jakie są mocne i słabe strony Twojej autoprezentacji
  • Poznasz jak odczytywać sygnały niewerbalne w kontakcie z innymi osobami
  • Uświadomisz sobie rolę gestów i mimiki
  • Nauczysz się wykorzystywać „mowę ciała” w wystąpieniach publicznych
  • Rozwiniesz umiejętność autoprezentacji 
  • Dowiesz się jak przygotować skuteczne wystąpienie publiczne
  • Poznasz zasady występowania przed ludźmi i przed kamerą
  • Odkryjesz w jaki sposób budować odpowiednią atmosferę podczas przemówień
  • Rozwiniesz umiejętność radzenia sobie z trudnym audytorium
  • Odkryjesz techniki radzenia sobie ze tremą podczas wystąpień publicznych
  • Zdobędziesz wiedzę odnośnie tworzenia profesjonalnych prezentacji
  • Przejdziesz ćwiczenia rozwijające umiejętność autoprezentacji i wystąpień publicznych

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do autoprezentacji i wystąpień publicznych

  • Znaczenie autoprezentacji w życiu prywatnym i zawodowym
  • Kiedy przyda nam się umiejętność występowania przed grupą osób?
  • Czy występowanie przed szerszą publicznością musi być tak krępujące?

2. Autoprezentacja

  • Zasada pierwszego wrażenia
  • Jak zadbać o swój obraz?
  • Wejście „smoka”

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • W jaki sposób mówić aby podtrzymać zainteresowanie
  • Jak dobierać słowa w zależności od odbiorcy
  • Porozumiewanie się bez słów – mowa ciała, gesty i inne elementy

4. Techniki budowania pewności siebie i radzenia sobie z tremą

  • Budowanie autorytetu
  • Postępowanie w trudnych sytuacjach
  • Techniki radzenia sobie z tremą

5. Wystąpienia publiczne

  • Analiza mocnych i słabych stron w wystąpieniach publicznych
  • Przyciąganie i utrzymywanie uwagi odbiorców
  • Jak mówić aby osiągnąć cel wystąpienia

6. Warsztat mówcy

  • Określanie ram wystąpienia
  • Konstrukcja dobrego wystąpienia
  • Odpowiadanie na pytania

7. Sztuka przygotowywania prezentacji

  • Zanim przystąpisz do pisania prezentacji
  • Przygotowywanie prezentacji – wskazówki praktyczne
  • Zasada identyfikacji wizualnej i spójności graficznej

8. Trening umiejętności autoprezentacji i wystąpień publicznych

  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność występowania przed szerszym audytorium

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca z kamerą

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 949 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Adobe

   •  Corel DRAW

   •  3D Studio Max

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Finanse | Controlling

   •  Prawo

   •  Transport | Produkcja

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Budowanie zespołu i negocjacje

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Kreatywność i innowacyjność

   •  Negocjacje w biznesie

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia biurowe

Obejmują swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy biurowej, a także organizacji samego biura:

   •  Ekologiczne prowadzenie biura

   •  Office Manager

   •  Pracownik administracyjno-biurowy

   •  Profesjonalna Sekretarka/Asystentka

   •  Prowadzenie efektywnych zebrań

   •  Savoir-vivre i dress code w organizacji

   •  Sekretariat XXI wieku

Szkolenia językowe

Obejmują zagadnienia poświęcone nauce języków:

   •  Język angielski

   •  Język niemiecki

   •  Język francuski

   •  Język hiszpański

   •  Język włoski

   •  Język rosyjski

   •  Język polski dla obcokrajowców

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.