Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

Asertywność potocznie kojarzona jest z umiejętnością mówienia NIE. Niemniej jednak, byłoby wielkim uproszczeniem, gdyby tylko do tego sprowadzić tą postawę życiową. Prawo do wyrażania siebie, swoich potrzeb i oczekiwań, a także pozwalanie innym na pełnię wyrażania swojego życia to podstawowe elementy asertywności.

Asertywność jest swoistym wyzwaniem. Uczymy się jej praktycznie codziennie - w każdej sytuacji, która spotyka nas w życiu. Rozwój własnych obszarów świadomego wyrażania siebie z pewnością poprawi relacje ze sobą i w efekcie z innymi, a także pomoże w osiąganiu własnych celów życiowych i zawodowych.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działu reklamacji
  • Pracowników działu obsługi klienta
  • Osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką komunikacji asertywnej

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Określisz swój styl postawy w kontaktach z innymi osobami
  • Poznasz prawa asertywności, które pomogą Ci się bronić w różnych sytuacjach
  • Zapoznasz się z zachowaniami asertywnymi oraz nie asertywnymi aby zobaczyć różnicę
  • Odkryjesz w jaki sposób komunikacja werbalna i niewerbalna może wzmocnić Twoją asertywność
  • Dowiesz się na czym polega model asertywności
  • Przećwiczysz stosowanie zasad asertywności w określonych sytuacjach
  • Określisz na ile stosowanie zasad asertywności w Twoim życiu wpłynie korzystnie na relacje z innymi osobami
  • Dowiesz się kiedy najlepiej stosować umiejętności asertywne
  • Poznasz techniki asertywne

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do asertywności

  • Co to jest asertywność?
  • Czy jestem asertywny?

2. Rodzaje postaw w relacjach z innymi

  • Styl bierny
  • Styl agresywny
  • Styl manipulujący
  • Styl asertywny

3. Prawa asertywne

  • Jako człowiek masz prawo…
  • 5 praw Fensterheima

4. Zachowania asertywne i nie asertywne

  • Asertywny styl komunikacji
  • Asertywne słuchanie
  • Zachowania uległe
  • Zachowania agresywne

5. Postawy a komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Komunikacja
  • Mowa ciała
  • Uczucia

6. Model asertywności

  • Prawa własne i prawa innych
  • Agresja i uległość
  • Asertywność i nie asertywność

7. Zasady asertywności

  • Prośba i odmowa
  • Krytyka
  • Przekonania
  • Aspekt fizyczny – mowa ciała

8. Bilans asertywności

  • Możliwe koszty
  • Pozytywne zmiany

9. Kiedy stosować umiejętności asertywne

  • Sytuacje
  • Miejsca
  • Czas
  • Relacje z innymi

10. Techniki zachowań asertywnych

  • Zacięta płyta
  • Odkładanie na później
  • Chwila na oddech
  • Jujitsu
  • Inne

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Asertywność

» Wprowadzenie

Świat zmienia się tak szybko, że nie jesteśmy w stanie dotrzymać mu kroku. To co dzieje się dookoła wpływa na poczucie naszego komfortu i bezpieczeństwa często wywołując u nas reakcje stresowe. W początkowej fazie stres nie jest czymś złym, mobilizuje, ale gdy ten stan utrzymuje się zbyt długo wtedy bardzo niekorzystnie wpływa na nasz organizm. Zgodnie z prostą zasadą małe dawki nie szkodzą, ale duży i ciągły stres może doprowadzić do poważnych kłopotów ze zdrowiem.

Na szczęście stres można oswoić i okiełznać jego nadmierne działanie. Aby to osiągnąć trzeba nauczyć się po prostu go neutralizować jak tylko się pojawi i dzielić na drobne kawałki, tak by nie zaszkodził zbytnio. Służą do tego odpowiednie techniki i strategie. Warto też zrozumieć mechanizmy funkcjonowania stresu, tak żeby skutecznie się przed nim obronić. Stres jest praktycznie wszędzie, a życie jest tylko jedno, dlatego też radzenie sobie ze stresem powinno być jedną z naszych podstawowych umiejętności.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działu sprzedaży
  • Specjalistów wykonujących stresujące zadania w pracy
  • Osób na stanowiskach kierowniczych zarządzających zespołami ludzkimi
  • Właścicieli firm i przedsiębiorstw podejmujących wiele ważnych decyzji w ciągu dnia
  • Wszystkich osób zainteresowanych rozwinięciem umiejętności chroniących przed stresem

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Określisz najważniejsze  przyczyny powstawania stresu w życiu i w pracy zawodowej
  • Dowiesz się w jaki sposób stres oddziałuje na nasze zachowanie
  • Poznasz mechanizmy obronne, które uaktywniają się w obliczu stresu
  • Odkryjesz naturalne metody walki ze stresem
  • Zapoznasz się z technikami i strategiami radzenia sobie ze stresem
  • Przećwiczysz stosowanie ćwiczeń pozwalających na rozładowanie stresu
  • Dowiesz się jakie są częste błędy, które popełniamy borykając się ze stresem
  • Odkryjesz jak radzić sobie z presją czasu, która wywołuje stres
  • Dowiesz się więcej na temat syndromu wypalenia zawodowego
  • Rozwiniesz umiejętności radzenia sobie ze stresem

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do tematyki stresu

  • Co to jest stres?
  • Kiedy pojawia się stres?
  • Czy stres jest zawsze szkodliwy?

2. Źródła stresu

  • Stresory
  • Trudne sytuacje
  • Stresogenne obszary życia
  • Tragiczne wypadki (Zespół Stresu Pourazowego)
  • Niezaspokojone potrzeby (Piramida potrzeb Maslowa)
  • Ranking sytuacji stresowych

3. Przyczyny stresu z perspektywy pracy zawodowej

  • Wykonywane zadania
  • Fizyczne warunki pracy
  • Organizacja pracy
  • Kontakt z ludźmi
  • Rozwój zawodowy
  • Rola pełniona w pracy
  • Funkcjonowanie jednostki jako elementu organizacji
  • Równoczesne funkcjonowanie osoby w organizacji i poza nią

4. Fazy stresu

  • Stres biologiczny
  • Stres psychologiczny

5. Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie

  • Racjonalizacja
  • Projekcja
  • Reakcja upozorowana
  • Dysocjacja
  • Przeniesienie (substytucja)
  • Regresja
  • Fiksacja

6. Funkcjonowanie w stresie

  • Reakcja na stres
  • Konsekwencje stresu

7. Syndrom wypalenia zawodowego

  • Symptomy
  • 10 stopni wypalenia
  • Model wypalenia zawodowego wg Christiny Maslach

8. Naturalne zasoby pomagające przezwyciężyć stres

  • Zasoby wewnętrzne
  • Zasoby zewnętrzne

9. Częste błędy popełniane w walce ze stresem

  • Nieskuteczne techniki
  • Irracjonalne przekonania
  • Dołujące otoczenie
  • Negatywne myślenie

10. Sposoby radzenia sobie ze stresem

  • Strategie
  • Techniki
  • Odpoczynek
  • Ćwiczenia
  • I inne

11. Czas jako stresor

  • Jak sobie radzić z presją czasu?
  • Kształtowanie właściwej postawy
  • Zarządzanie własnym czasem pracy

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie 

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Radzenie sobie ze stresem

» Wprowadzenie

W obecnych czasach dużą wagę przywiązujemy do edukacji, rozwijania swoich zainteresowań, a także do wyglądu. Wszystkie te zabiegi podejmujemy w jakimś konkretnym celu, uzyskania lepszego samopoczucia, aby piąć się po szczeblach kariery zawodowej, a nawet zyskania społecznej akceptacji otaczających nas osób.

Pozytywna autoprezentacja może zapewnić nam realizację tych planów i zamierzeń. Wymaga jedynie poświęcenia jej chwili uwagi i pracy, a następnie konsekwentnego stosowania nowych umiejętności i wiedzy w codziennym życiu. Z kolei umiejętność występowania na forum i przemawiania w różnych okolicznościach pozwoli przekonać nam inne osoby do siebie, swoich pomysłów, czy też podjęcia wspólnych działań.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Osób prowadzących szkolenia
  • Managerów średniego i wysokiego szczebla
  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • Osób pracujących w działach Public Relations
  • Osób pełniących stanowiska w świecie polityki
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką autoprezentacji oraz wystąpień publicznych

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Dowiesz się jakie są mocne i słabe strony Twojej autoprezentacji
  • Poznasz jak odczytywać sygnały niewerbalne w kontakcie z innymi osobami
  • Uświadomisz sobie rolę gestów i mimiki
  • Nauczysz się wykorzystywać „mowę ciała” w wystąpieniach publicznych
  • Rozwiniesz umiejętność autoprezentacji 
  • Dowiesz się jak przygotować skuteczne wystąpienie publiczne
  • Poznasz zasady występowania przed ludźmi i przed kamerą
  • Odkryjesz w jaki sposób budować odpowiednią atmosferę podczas przemówień
  • Rozwiniesz umiejętność radzenia sobie z trudnym audytorium
  • Odkryjesz techniki radzenia sobie ze tremą podczas wystąpień publicznych
  • Zdobędziesz wiedzę odnośnie tworzenia profesjonalnych prezentacji
  • Przejdziesz ćwiczenia rozwijające umiejętność autoprezentacji i wystąpień publicznych

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do autoprezentacji i wystąpień publicznych

  • Znaczenie autoprezentacji w życiu prywatnym i zawodowym
  • Kiedy przyda nam się umiejętność występowania przed grupą osób?
  • Czy występowanie przed szerszą publicznością musi być tak krępujące?

2. Autoprezentacja

  • Zasada pierwszego wrażenia
  • Jak zadbać o swój obraz?
  • Wejście „smoka”

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • W jaki sposób mówić aby podtrzymać zainteresowanie
  • Jak dobierać słowa w zależności od odbiorcy
  • Porozumiewanie się bez słów – mowa ciała, gesty i inne elementy

4. Techniki budowania pewności siebie i radzenia sobie z tremą

  • Budowanie autorytetu
  • Postępowanie w trudnych sytuacjach
  • Techniki radzenia sobie z tremą

5. Wystąpienia publiczne

  • Analiza mocnych i słabych stron w wystąpieniach publicznych
  • Przyciąganie i utrzymywanie uwagi odbiorców
  • Jak mówić aby osiągnąć cel wystąpienia

6. Warsztat mówcy

  • Określanie ram wystąpienia
  • Konstrukcja dobrego wystąpienia
  • Odpowiadanie na pytania

7. Sztuka przygotowywania prezentacji

  • Zanim przystąpisz do pisania prezentacji
  • Przygotowywanie prezentacji – wskazówki praktyczne
  • Zasada identyfikacji wizualnej i spójności graficznej

8. Trening umiejętności autoprezentacji i wystąpień publicznych

  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność występowania przed szerszym audytorium

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Praca z kamerą

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 949 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

» Wprowadzenie

Komunikacja interpersonalna, jak sama nazwa wskazuje, dotyczy sposobu porozumiewania się pomiędzy osobami. Jakość prowadzenia przez nas konwersacji z drugim rozmówcą ma kluczowy wpływ na nasze sukcesy, zarówno w życiu zawodowym, jaki i prywatnym. Poza tym przekłada się na większy komfort i zadowolenie w relacjach z innymi wynikające z przyswojenia sobie kilku prostych zasad efektywnej komunikacji.

Techniki aktywnego słuchania, komunikat „Ja”, zasady dobrej komunikacji, bariery komunikacyjne czy też zadawanie właściwych pytań i skutecznych odpowiedzi to tylko niektóre zagadnienia poruszane na szkoleniu. Skąd mielibyśmy o tym wszystkim wiedzieć skoro nikt nam takiej wiedzy wcześniej nie przekazywał. Czas zainwestowany w szkolenie jest naprawdę ułamkiem tego jak kolosalna może być zmiana w jakości naszego porozumiewania się w każdych warunkach, w życiu osobistym czy też w pracy.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta
  • Pracowników działów HR
  • Kadry kierowniczej średniego i wysokiego szczebla
  • Specjalistów biorących udział w negocjacjach
  • Właścicieli firm
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką komunikacji interpersonalnej

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu technik skutecznej komunikacji
  • Dowiesz się jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi
  • Odkryjesz zależności jakie występują pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną
  • Wzmocnisz umiejętność konstruktywnego porozumiewania się w miejscu pracy
  • Odkryjesz jaką rolę pełni efektywna komunikacja dla osiągania sukcesów w pracy
  • Dowiesz się jakie mogą być style komunikacji i jak sobie z nimi radzić
  • Wzmocnisz swoje indywidualne kompetencje w zakresie przekazywania i odbierania informacji
  • Przejdziesz trening interpersonalny rozwijający umiejętność komunikacji interpersonalnej

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do komunikacja interpersonalnej

  • Na czym polega proces komunikacji interpersonalnej?
  • Jakie ma znaczenie w życiu prywatnym oraz biznesie?
  • Dlaczego warto rozwijać umiejętność komunikacji interpersonalnej?

2. Komunikacja jako proces

  • Proces komunikowania
  • Model komunikacyjny
  • Komunikacja jednostronna i dwustronna

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Elementy przekazu werbalnego
  • Elementy przekazu niewerbalnego
  • Interpretacja znaczenia poszczególnych elementów

4. Bariery komunikacyjne

  • Najczęściej występujące blokady komunikacji
  • Zakłócenia w komunikacji wynikające z naszej postawy wobec rozmówcy
  • Utrudnienia wynikające ze stylów komunikacyjnych

5. Rozmowa

  • Aktywne słuchanie - metody
  • Zadawanie właściwych pytań i udzielanie skutecznych odpowiedzi
  • Zasady budowania informacji zwrotnych

6. Style komunikacyjne a typy osobowości

  • Typ osobowości dominujący
  • Typ osobowości analityczny
  • Typ osobowości entuzjastyczny
  • Typ osobowości przyjaciel

7. Jak skutecznie się porozumiewać

  • Zasady dobrej komunikacji
  • Wskazówki praktyczne

8. Trening umiejętności interpersonalnych

  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikacji interpersonalnej

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Komunikacja interpersonalna

» Wprowadzenie

Czas do dobro rzadkie i bardzo cenne, nie można go ani rozmnożyć, ani kupić. Jedyne co możemy zrobić w tej sytuacji to nauczyć się nim odpowiednio gospodarować, tak aby działał na naszą korzyść i przynosił nam odpowiednie pożytki.

W obecnych czasach liczy się szybkość, efektywność oraz skuteczność w działaniu. Dlatego też, umiejętność zarządzania czasem jest przydatna praktycznie zawsze i wszędzie. Dopóki będziemy żyli w czasach kapitalistycznych, będzie istniało bardzo duże zapotrzebowanie na tego typu zdolności i umiejętności, których można się wbrew pozorom nauczyć przy zastosowaniu kilku prostych narzędzi.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Osób zamierzających dokonać zmian na lepsze w swoim życiu, pod kątem prywatnym i zawodowym
  • Osób, które chcą nauczyć się zarządzania sobą w czasie, aby móc osiągnąć zamierzone cele w życiu
  • Wszystkich osób pracujących, które odczuwają potrzebę podniesienia swoich umiejętności w zakresie planowania zadań w pracy
  • Wszystkich osób, dla których nabycie umiejętności zarządzania sobą w czasie stało się niezbędne z uwagi na postawione przed nimi cele
  • Zespołów ludzi, którzy chcą sprawniej planować swój czas i efektywniej realizować swoje cele i zadania w pracy

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Określisz czynniki odpowiedzialne za kształtowanie właściwej postawy wobec czasu
  • Poznasz narzędzia usprawniające proces zarządzania czasem
  • Nauczysz się planować czas, wyznaczać cele, korzystać z przyjętych zasad zarządzania czasem
  • Dowiesz się jak można doskonalić umiejętność zarządzania czasem
  • Nauczysz się jak monitorować podejmowane zadania i jak radzić sobie ze złodziejami czasu
  • Przećwiczysz elementy zarządzania czasem na bazie codziennej organizacji pracy
  • Odkryjesz typy osobowości i poznasz jaki mają wpływ na zarządzanie czasem

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Kształtowanie właściwej postawy wobec czasu

  • Przełamywanie stereotypów
  • Strategie samoobrony
  • Zmiany na lepsze
  • Motywacja

2. Narzędzia pomagające w zarządzaniu czasem

  • Wyznaczanie celów
  • Zasady planowania czasu
  • Etapy planowania
  • Grupowanie zadań
  • Ustalanie hierarchii zadań
  • Zasada Pareto
  • Układanie planu a wydajność organizmu

3. Optymalizacja w zarządzaniu czasem

  • Monitorowanie podejmowanych działań
  • Radzenie sobie ze złodziejami czasu
  • Odwlekanie zadań
  • Cenne wskazówki

4. Codzienna organizacja pracy

  • Zebrania
  • Organizacja miejsca pracy
  • Organizacja miejsca i poczty
  • Efektywne rozmowy i korespondencja
  • Przeszkadzające osoby i telefony
  • 7 złotych zasad usprawniania zarządzania czasem

5. Czynnik ludzki - typy osobowości

  • Typy osobowości - charakterystyka
  • Sposób działania i pułapki w zarządzaniu czasem

6. Zestawy ćwiczeń rozwijające umiejętność zarządzania sobą w czasie

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 899 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena szkolenia ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena szkolenia ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia obejmuje:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Zarządzanie sobą w czasie

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Corel DRAW

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Prawo

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.