Zarządzanie ryzykiem

  • Drukuj

» Wprowadzenie

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach sektora finansów publicznych jest obowiązkowym elementem systemu kontroli zarządczej wprowadzonym nowelizacją Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Ustawa ta nakłada również na organizacje sektora finansów publicznych obowiązek monitorowania realizacji celów organizacji pod kątem adekwatności, skuteczności i efektywności użytych zasobów.

Szkolenie nie skupia się tylko na przedstawieniu wymagań ustawowych, ale przede wszystkim wyposaża uczestników w narzędzia i terminologię umożliwiającą zrozumienie istoty systemu zarządzania ryzykiem. Warsztatowa forma spotkania umożliwi wypracowanie w trakcie zajęć gotowych rozwiązań praktycznych, adekwatnych do specyfiki i problemów organizacji.

» Szkolenie dedykowane dla:

» Korzyści i cele szkolenia:

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Podstawy prawne i organizacyjne systemu zarządzania ryzykiem

2. Misja, wizja i plan działalności

3. Mierniki jako narzędzia badające stopień realizacji celów

4. Ryzyko - definicja i rozumienie pojęcia

5. Metody wyszukiwania ryzyka

6. Metody oceny ryzyka

7. Określanie reakcji na ryzyko

8. Mechanizmy kontroli ryzyka i ewaluacja

» Trener szkolenia - Michał Ciećwierz

» Metody i środki szkolenia

» Czas trwania szkolenia

» Koszt szkolenia

» Uczestnik szkolenia otrzymuje

INFORMACJE  DODATKOWE


Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS (wszelkie prawa zastrzeżone)

Szkolenie odbywa się najczęściej:

Na podstawie rozmowy z Klientem:

Aby otrzymać wycenę prosilibyśmy o podanie przez telefon lub w e-mailu następujących danych:

Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.


W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

Fotolia 83889330 XS

Zarządzanie ryzykiem