Zarządzanie zmianą

  • Drukuj

» Wprowadzenie

Nasz świat ciągle się zmienia, to niezaprzeczalne. Zmieniają się też wymagania, jakie stawia przed nami środowisko biznesowe, a przede wszystkim nasi klienci. Zmiany w organizacji są niezbędne, aby mogła ona stale się rozwijać, ale czy potrafimy nie tylko przystosować się do stałych zmian, ale także w pełni wykorzystać pojawiające się w czasie zmian możliwości udoskonalenia siebie, działu, organizacji?

W sytuacji zmian, szczególnie tych poważnych, można z dość dużą pewnością oczekiwać, że nastawienia pracowników nie będą pozytywne. W skrajnych przypadkach emocje mogą być doprowadzone do wrzenia i spowodować otwarty konflikt w firmie. Dlatego warto wiedzieć, jakich zmian w nastawieniach pracowników można się spodziewać podczas zmian i jak łagodzić negatywne emocje dzięki dobrej komunikacji oraz efektywnemu zarządzaniu zmianą.

» Szkolenie dedykowane dla:

» Korzyści i cele szkolenia:

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do zarządzania zmianą

2. Zaplanować proces wprowadzania zmian

3. Psychologia procesu zmiany

4. Różne postawy pracowników w procesie zmiany

5. Wpływ zmiany na zachowanie pracowników oraz relacje w zespole (firmie)

6. Wymagania wobec kierownika w procesie zmiany

7. Jak uzyskać zaangażowanie pracowników

8. Komunikacja w procesie zmiany

9. Natura konfliktu w procesie zmiany

10. Warsztaty 

» Trener szkolenia - Marta Miechowicz

» Metody i środki szkolenia

» Czas trwania szkolenia

» Koszt szkolenia

» Uczestnik szkolenia otrzymuje:

INFORMACJE  DODATKOWE


Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS

Szkolenie odbywa się najczęściej:

Na podstawie rozmowy z Klientem:

Aby otrzymać wycenę prosilibyśmy o podanie przez telefon lub w e-mailu następujących danych:

Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.


W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

Fotolia 83889330 XS

Zarządzanie zmianą