Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

Instytucje pożytku publicznego zatrudniają bardzo dużo osób na różne stanowiska. Zakres zadań i obowiązków związanych z pracą wzrasta w miarę upływu czasu i wraz z osiąganiem kolejnych szczebli w hierarchii urzędowej. Pracownicy administracyjno-biurowi powinni dobrze znać przepisy i procedury odnoszące się do codziennej pracy, jak również funkcjonowania urzędu.

Ponadto szczególnego znaczenia w administracji publicznej nabiera jakość obsługi Petenta, który za każdym razem gdy przychodzi załatwić jakąś sprawę podświadomie ocenia urząd i tworzy w wyobraźni pewien jego wizerunek. Dlatego też, instytucje państwowe coraz większą wagę przywiązują do dbania o dobry wizerunek urzędu, profesjonalną obsługę petenta i coraz chętniej wysyłają swoich pracowników na szkolenia. Dzięki temu podnoszą ich stopień kwalifikacji zarówno w sposób ogólny, jak również w konkretnej dziedzinie.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Osób zatrudnionych w administracji publicznej na stanowisku Sekretarza, Referenta lub Referendarza
  • Wszystkich osób, które planują zatrudnić się w urzędzie bądź innych instytucjach publicznych
  • Osób zajmujących inne stanowiska w administracji publicznej

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Zapoznasz się ze specyfiką pracy w instytucji publicznej
  • Dowiesz się w czym wyraża się profesjonalizm pracownika administracyjnego
  • Zidentyfikujesz kwalifikacje i kompetencje pracownika administracyjnego
  • Poznasz organizację pracy w zakresie pełnienia podstawowych funkcji: recepcyjnych, informacyjnych, komunikacyjnych, koordynacyjnych
  • Określisz rolę informacji w działaniu biura i jego obowiązki informacyjne
  • Przećwiczysz profesjonalną obsługę Petenta, w tym Petenta trudnego
  • Przyjrzysz się etyce w urzędzie/biurze

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Specyfika pracy w instytucjach publicznych, czyli między administracją a życiem.

  • Definicja pojęć: instytucje publiczne, sprawy publiczne i związane z tym zagadnienia
  • Przepisy regulujące wymagania wobec pracowników sektora publicznego
  • Podobieństwa i różnice między obowiązkami pracowników sektora publicznego i prywatnego - case study

2. Budowanie profesjonalnego wizerunku instytucji publicznej, czyli urząd perfekcyjny.

  • Zasady Dress Code
  • Hierarchia w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Komunikacja z otoczeniem (w tym korespondencja pisemna i e-mailowa)

3. Rola pracownika administracyjnego w oczach zwierzchnika i petentów.

  • Poczucie odpowiedzialności za działania w zakresie obowiązków
  • Znajomość aktów prawa administracyjnego
  • Odpowiednie kwalifikacje twarde i miękkie

4. Organizacja pracy w Urzędzie.

  • Znajomość struktury organizacyjnej i regulaminu organizacyjnego
  • Znajomość aktów prawa wewnętrznego
  • Stosowanie odpowiednich kanałów informacyjnych

5. Obowiązki informacyjne pracowników administracyjnych, czyli efektywna komunikacja w urzędzie.

  • Rola informacji
  • Rodzaje informacji
  • Warunki skutecznej informacji

6. Profesjonalna obsługa Petenta, czyli profesjonalizm w każdej sytuacji.

  • Stosowanie ogólnych zasad profesjonalnej obsługi, czyli troska o petenta: zasada ZADBAJ, zasada SET
  • Zasada 20/40
  • Systemy reprezentacji WO, DHS, DRT

7. Obowiązki reprezentacyjne pracowników administracyjnych, czyli warsztaty autoprezentacji.

  • Moda a wiek i uroda (w tym makijaż)
  • Kiedy strój formalny, a kiedy nieformalny
  • Inne środki wyrazu

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 949 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia obejmuje:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Pracownik administracyjno-biurowy

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Adobe

   •  Corel DRAW

   •  3D Studio Max

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Finanse | Controlling

   •  Prawo

   •  Transport | Produkcja

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Budowanie zespołu i negocjacje

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Kreatywność i innowacyjność

   •  Negocjacje w biznesie

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia biurowe

Obejmują swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy biurowej, a także organizacji samego biura:

   •  Ekologiczne prowadzenie biura

   •  Office Manager

   •  Pracownik administracyjno-biurowy

   •  Profesjonalna Sekretarka/Asystentka

   •  Prowadzenie efektywnych zebrań

   •  Savoir-vivre i dress code w organizacji

   •  Sekretariat XXI wieku

Szkolenia językowe

Obejmują zagadnienia poświęcone nauce języków:

   •  Język angielski

   •  Język niemiecki

   •  Język francuski

   •  Język hiszpański

   •  Język włoski

   •  Język rosyjski

   •  Język polski dla obcokrajowców

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.