Szukaj szkolenia

 
 

» Wprowadzenie

Negocjacje są bardzo częstym zjawiskiem zachodzącym w naszym społeczeństwie. Negocjujemy praktycznie wszędzie: w domu, w pracy, czy też w rozmowie między dziewczyną a chłopakiem. Dodatkowo pozostaje jeszcze cała sfera biznesowa, w której negocjacje odgrywają kluczową rolę.

Umiejętność negocjacji bezpośrednio przekłada się na jakość naszego życia, gdyż zazwyczaj negocjujemy kwestie związane z nami samymi bądź najbliższymi nam osobami. Skuteczne negocjacje pozwolą nam także czerpać większą radość z tego, co nas otacza i osiągać satysfakcję z realizacji zamierzonych celów biznesowych.

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta
  • Pracowników działów HR
  • Kadry kierowniczej
  • Specjalistów biorących udział w negocjacjach
  • Wszystkich osób zainteresowanych tematyką negocjacji

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Określisz czynniki, które mają wpływ na proces negocjacji pomiędzy stronami
  • Poznasz narzędzia niezbędne do rozwiązania sytuacji problemowej
  • Zapoznasz się ze stylami negocjowania oraz zasadami negocjacji
  • Przećwiczysz stosowanie wybranych technik negocjacji
  • Dowiesz się jakie są bariery w negocjacjach i jak je przełamywać
  • Odkryjesz jakie błędy można popełnić w trakcie przebiegu negocjacji
  • Przećwiczysz stosowanie zasad udanych negocjacji
  • Poznasz formy nacisku w negocjacjach – tzw. chwyty

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do negocjacji

  • Kiedy dochodzi do negocjacji?
  • Co to są negocjacje?

2. Czynniki towarzyszące negocjacjom

  • Komunikacja
  • Mowa ciała
  • Emocje
  • Informacja
  • Wygląd i ubiór

3. Początek negocjacji

  • Sytuacja problemowa
  • Ścieżka poszukiwania rozwiązań

4. Jak negocjować?

  • Style negocjacji
  • Zasady negocjacji

5. Techniki negocjacji

  • Wybrane techniki
  • BATNA

6. Bariery w negocjacjach i ich przełamywanie

  • Idź na galerię
  • Przejdź na jej stronę
  • Przekształć
  • Zbuduj im złoty most
  • Stosuj siłę by edukować

7. Koniec negocjacji

  • Błędy negocjacyjne
  • Negocjacje zakończone sukcesem

8. Formy nacisku negocjacyjnego

  • Wybrane chwyty

» Metody i środki szkolenia

  • Mini wykład
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 999 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia obejmuje:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Negocjacje w biznesie

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Adobe

   •  Corel DRAW

   •  3D Studio Max

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Finanse | Controlling

   •  Prawo

   •  Transport | Produkcja

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Budowanie zespołu i negocjacje

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Kreatywność i innowacyjność

   •  Negocjacje w biznesie

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia biurowe

Obejmują swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy biurowej, a także organizacji samego biura:

   •  Ekologiczne prowadzenie biura

   •  Office Manager

   •  Pracownik administracyjno-biurowy

   •  Profesjonalna Sekretarka/Asystentka

   •  Prowadzenie efektywnych zebrań

   •  Savoir-vivre i dress code w organizacji

   •  Sekretariat XXI wieku

Szkolenia językowe

Obejmują zagadnienia poświęcone nauce języków:

   •  Język angielski

   •  Język niemiecki

   •  Język francuski

   •  Język hiszpański

   •  Język włoski

   •  Język rosyjski

   •  Język polski dla obcokrajowców

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.