/
 

Trener, Autorka publikacji naukowych, Ekspert ds. komunikacji międzykulturowej

Komunikacja międzykulturowa w biznesie, negocjacje handlowe, savoir-vivre, zarządzanie zespołem, PR i reklama za granicą

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji międzykulturowej. Pracowała, jako koordynator projektów międzynarodowych między innymi w Wielkiej Brytanii, Maroku, Indiach i Chinach. Szkolenia prowadzi w stylu dynamicznym i angażującym, dając jednocześnie uczestnikom przestrzeń na doświadczanie i refleksję. Koncentruje się na stronie praktycznej poruszanych zagadnień, projektuje gry i interaktywne narzędzia szkoleniowe, z których korzysta w pracy szkoleniowej.

Wykształcenie

  • Uniwersytet Jagielloński - Wydział Historyczny
  • Instytut Bliskiego i Dalekiego Wschodu UJ - Komunikacja Międzykulturowa
  • Uniwersytet Jagielloński - Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych (Doktorat)

Najważniejsze kursy i szkolenia

  • Core Excellence Trainings & Consulting India - Cross cultural communication in practice
  • Międzynarodowe Centrum Kultury w Krakowie - Warsztaty komunikacji międzykulturowej
  • Open Universities Australia (OUA) - Becoming a Confident Trainer

Doświadczenie w szkoleniach

Ponad 10 lat, ponad 500 godzin

Instytut Bliskiego i Dalekiego Wschodu UJ, International Development Department Birmingham University, Polska Akcja Humanitarna

 
 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.