Microsoft Excel - zaawansowany

  • Drukuj

» Wprowadzenie

Czasy kapitalistyczne są ściśle związane z obecnością pieniądza w naszym życiu. Ten kto potrafi dobrze liczyć i analizować staje się bardzo przydatny w każdej firmie, a nawet potocznie mówiąc w budżetówce. Umiejętności te wzmacnia właśnie znajomość arkusza kalkulacyjnego typu Microsoft Excel.

Dzięki niemu nauczysz się szybko i wygodnie przygotowywać różnego rodzaju dokumenty o charakterze finansowym, a także prezentować je w postaci tabel i wykresów. Będziesz mógł wykonać harmonogram spłaty kredytu, przeprowadzić analizę scenariuszy czy też tworzyć dokumenty za pomocą makr.

» Szkolenie dedykowane dla:

» Korzyści i cele szkolenia

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Zarządzanie skoroszytem i arkuszami

2. Wprowadzenie danych i ich edycja

3. Budowanie i edycja arkuszy

4. Obliczenia

5. Funkcje i formuły

6. Formatowanie

7. Analiza danych

8. Wykresy danych

9. Układ strony

10. Drukowanie

11. Ochrona skoroszytu i arkusza

12. Makra

» Metody i środki szkolenia

» Czas trwania szkolenia

» Koszt szkolenia

» Cena szkolenia zawiera:

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

2. WERSJE  OPROGRAMOWANIA

3. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

4. URZĘDY  PRACY

5. OFERTA


W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

Fotolia 83889330 XS

Microsoft Excel - poziom zaawansowany