Komunikacja interpersonalna

  • Drukuj

» Wprowadzenie

Komunikacja interpersonalna, jak sama nazwa wskazuje, dotyczy sposobu porozumiewania się pomiędzy osobami. Jakość prowadzenia przez nas konwersacji z drugim rozmówcą ma kluczowy wpływ na nasze sukcesy, zarówno w życiu zawodowym, jaki i prywatnym. Poza tym przekłada się na większy komfort i zadowolenie w relacjach z innymi wynikające z przyswojenia sobie kilku prostych zasad efektywnej komunikacji.

Techniki aktywnego słuchania, komunikat „Ja”, zasady dobrej komunikacji, bariery komunikacyjne czy też zadawanie właściwych pytań i skutecznych odpowiedzi to tylko niektóre zagadnienia poruszane na szkoleniu. Skąd mielibyśmy o tym wszystkim wiedzieć skoro nikt nam takiej wiedzy wcześniej nie przekazywał. Czas zainwestowany w szkolenie jest naprawdę ułamkiem tego jak kolosalna może być zmiana w jakości naszego porozumiewania się w każdych warunkach, w życiu osobistym czy też w pracy.

» Szkolenie dedykowane dla:

» Korzyści i cele szkolenia:

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Wprowadzenie do komunikacja interpersonalnej

2. Komunikacja jako proces

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

4. Bariery komunikacyjne

5. Rozmowa

6. Style komunikacyjne a typy osobowości

7. Jak skutecznie się porozumiewać

8. Trening umiejętności interpersonalnych

» Metody i środki szkolenia

» Czas trwania szkolenia

» Koszt szkolenia

» Cena szkolenia zawiera:

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

3. URZĘDY  PRACY

4. OFERTA


W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

Fotolia 83889330 XS

Komunikacja interpersonalna