Szukaj szkolenia

 

» Wprowadzenie

Wstajesz wcześnie rano i kiedy już zagotowała się woda w czajniku, okazuje się, że skończyła się Twoja ulubiona kawa. Zły i niedobudzony wychodzisz z domu, wsiadasz do samochodu i jedziesz do pracy. Jak na złość zatrzymuje Cię policja, a Ty przez to wszystko zapomniałeś dokumentów. Dostajesz mandat i coraz bardziej zły (i spóźniony!) wchodzisz w końcu do pracy. Tam jak zwykle, wszyscy zabiegani, nikt nie wyrabia się z zadaniami, szef znowu coś wymyśla, a Tobie zaczyna brakować cierpliwości.

Brzmi to jak kiepski scenariusz i życzę Ci, żeby nigdy nie stał się opisem Twojego dnia. Przyznasz jednak, że te sytuacje wcale nie są Ci obce. Zobacz, ten dzień mógł być dla Ciebie bardzo męczący. Być może byłbyś opryskliwy, nie miałbyś humoru. Ale musiałbyś komunikować się z innymi! Z policjantem, ze współpracownikami, z szefem, z rodziną... Jak więc komunikować się skutecznie, gdy targają Tobą emocje? Jak to robić, gdyby to Twój rozmówca był w takiej sytuacji? Jak w ogóle komunikować się efektywnie? Czy to jest możliwe? Jeśli chcesz razem ze mną znaleźć odpowiedzi na te pytania, zapraszam Cię na szkolenie z komunikacji!

» Szkolenie dedykowane dla:

  • Każdego, kto chce zgłębić temat komunikacji. Nieważne czy jesteś właścicielem firmy, kierownikiem, rekruterem, sprzedawcą, programistą studentem czy właśnie poszukujesz pracy. Ważne, że komunikacja jest czymś, nad czym chcesz pracować.

» Korzyści i cele szkolenia:

  • Przede wszystkim praktyka! Wspólnie sprawdzimy jak teorie związane z komunikacją mają się do rzeczywistości.
  • Zobaczysz, jakie sygnały wysyłasz (nie)świadomie i jak wpływa to na odbiór Twoich komunikatów. Sprawdzisz też czy "czytanie w myślach" to dobry pomysł...
  • Przekonasz się, jak łatwo wpaść w różne pułapki utrudniające skuteczną komunikację.
  • Poznasz wiele środków i mechanizmów wykorzystywanych w komunikacji. A im bardziej będziesz ich świadomy, tym pewniej będziesz się czuł w kontakcie z drugą osobą.
  • Wszystko to (a będzie tego więcej!) przyda Ci się w wielu sytuacjach, zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych.

» Zagadnienia szkoleniowe (m.in.)

1. Style i teorie komunikacji

  • Ile jest w nich prawdy?
  • Czy możesz określić styl swój i swojego rozmówcy?
  • Jaka teoria może być dla Ciebie pomocna?

2. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Na co powinieneś zwracać uwagę w kontakcie z rozmówcą?
  • Co jest ważniejsze - tekst czy ton wypowiedzi?
  • Jak interpretować sprzeczne komunikaty?
  • Jak nie zwariować od nadmiaru sygnałów?

3. Znaczenie słów

  • Jakie słowa wpływają na pozytywny a jakie na negatywny odbiór wypowiedzi?
  • Jak nieodpowiednie słowa potrafią zmienić nastrój?
  • Czy zmiana słownictwa może przynieść zmianę w relacjach?
  • Ten sam komunikat innymi słowami?

4. Znaczenie pierwszego wrażenia

  • Jak to, co o kimś pomyślisz, wpływa na sposób komunikacji?
  • Dlaczego ludzie traktują Cię inaczej, niż byś chciał?
  • Jakie są tego zagrożenia?

5. Komunikacja w zespole

  • Czy im więcej osób w grupie, tym trudniej będzie się porozumieć?
  • Jak ze sobą rozmawiać, żeby uniknąć konfliktów?
  • Jak efektywnie współpracować, skoro każdy tak bardzo się od siebie różni?

6. Bariery komunikacyjne

  • Dlaczego znalezienie recepty na skuteczną komunikację nie jest takie proste?
  • Jak znaleźć i skutecznie pokonać bariery komunikacyjne?

7. Trening umiejętności interpersonalnych

  • Ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikacji interpersonalnej

» Trener szkolenia - Irena Powroźnik

  • Trener umiejętności miękkich
  • Wykształcenie magisterskie w zakresie psychologii komunikacji
  • Psychologia w zarządzaniu, psychologia komunikacji społecznej, animator i menedżer kultury
  • Aktorka Teatru w Drodze AGRADA, konferansjerka
  • Autorka artykułu "Wywieranie wpływu - sztuka czy sztuczka"
  • Koordynowała autorskie projekty unijne
  • Była ambasadorką Programu "Młodzież w działaniu"
  • Działaczka lokalna - była szefową dwóch Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
  • Szkoliła m.in. menedżerów, programistów, nauczycieli, studentów i bezrobotnych
  • Realizowała także warsztaty dla dzieci oraz szkolenia dla wolontariuszy
  • Uwielbia jeździć samochodem 
  • http://www.sudoskills.pl/nasz-zespol/242-irena-powroznik

» Metody i środki szkolenia

  • Warsztaty
  • Mini wykład
  • Gry 
  • Symulacje
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe

» Czas trwania szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 16 godzin (2 dni)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - liczba godzin ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - liczba godzin ustalana indywidualnie

» Koszt szkolenia

  • Szkolenie grupowe otwarte - 999 PLN brutto/osoba (VAT - zwolniony)
  • Szkolenie grupowe zamknięte - cena ustalana indywidualnie
  • Warsztaty indywidualne - cena ustalana indywidualnie

» Cena szkolenia zawiera:

  • Obiad
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pomoc i konsultacje po szkoleniu

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

  • Prezentowany program szkolenia stanowi propozycję SUDOSKILLS i jest realizowany podczas szkoleń otwartych. W przypadku szkoleń zamkniętych oraz warsztatów indywidualnych zakres szkolenia jest modyfikowany zgodnie z potrzebami Klienta. Wszelkie prawa zastrzeżone.

2. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

  • Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza szkoleniowego, który należy podpisać a następnie przesłać drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres firmy. Formularz można uzyskać kontaktując się z naszym biurem.

3. URZĘDY  PRACY

  • Wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać ze szkolenia finansowanego przez Urząd Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.

4. OFERTA

  • Powyżej przedstawione informacje mają charakter ogólny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numer (+48) 22 774-49-61 lub (+48) 511-348-106
  • na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Fotolia 83889330 XS

Komunikacja interpersonalna - (nie)zwykła umiejętność

Najbliższe terminy szkoleń w Warszawie

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Szkolenia komputerowe

Obejmują naukę następujących zagadnień z dziedziny komputerowej:

   •  Microsoft Office

   •  Adobe

   •  Corel DRAW

   •  3D Studio Max

   •  Programowanie

   •  Bezwzrokowe pisanie na komputerze

   •  Podstawy obsługi komputera i Internetu

Szkolenia biznesowe

Obejmują swoim zakresem następujące tematy:

   •  Sprzedaż | Obsługa klienta

   •  Zarządzanie | Strategia

   •  Marketing | Social media | PR

   •  Kadry | Płace | HR

   •  Finanse | Controlling

   •  Prawo

   •  Transport | Produkcja

   •  Medycyna | Ochrona zdrowia

Szkolenia innowacyjne

Obejmują szeroką gamę szkoleń składających się z kilku obszarów tematycznych. Dzięki temu uczestnicy szkolenia uzyskują kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w pracy:

   •  Budowanie zespołu i negocjacje

   •  Komunikacja interpersonalna i asertywność

   •  Organizacja pracy i kreatywność

   •  Obsługa klienta i techniki sprzedaży

   •  Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie czasem

Szkolenia rozwojowe

Obejmują zagadnienia rozwoju osobistego, społecznego i biznesowego:

   •  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

   •  Komunikacja interpersonalna

   •  Radzenie sobie ze stresem

   •  Asertywność

   •  Kreatywność i innowacyjność

   •  Negocjacje w biznesie

   •  Zarządzanie sobą w czasie

Szkolenia biurowe

Obejmują swoim zakresem zagadnienia dotyczące pracy biurowej, a także organizacji samego biura:

   •  Ekologiczne prowadzenie biura

   •  Office Manager

   •  Pracownik administracyjno-biurowy

   •  Profesjonalna Sekretarka/Asystentka

   •  Prowadzenie efektywnych zebrań

   •  Savoir-vivre i dress code w organizacji

   •  Sekretariat XXI wieku

Szkolenia językowe

Obejmują zagadnienia poświęcone nauce języków:

   •  Język angielski

   •  Język niemiecki

   •  Język francuski

   •  Język hiszpański

   •  Język włoski

   •  Język rosyjski

   •  Język polski dla obcokrajowców

 
 
 

Szkolenia "szyte na miarę"

Dla naszych Klientów przygotowujemy szkolenia „szyte na miarę”, dopasowane do specyfiki ich działania i indywidualnych potrzeb.


Szkolenia powstają przy współpracy z Klientem, która obejmuje wzajemne konsultacje pomagające dopasować tematykę zajęć oraz wybrać trenera z odpowiednim doświadczeniem zawodowym zgodnym z profilem działalności firmy.


Szkolenia dedykowane są realizowane w trybie zamkniętym w miejscu wskazanym przez Klienta na terenie całej Polski.

Coaching - inwestycja w siebie

Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu stawianych przez nich celów organizując indywidualne spotkania ze specjalistami z dziedziny Coachingu.


Dobieramy odpowiedniego Coacha – Przewodnika, który poprowadzi naszego Klienta ku zadowoleniu z życia, szczęściu, realizacji własnych marzeń lub osiągnięciu innego zamierzonego celu, który będzie odpowiadał jego oczekiwaniom.


Dobry Coach jedynie odkrywa to co dla Klienta najważniejsze i pomaga mu to osiągnąć. Najlepsza inwestycja w życiu to inwestycja w siebie.